Salam Mejuah juah

Perlebe ikataken kami bujur man Tuhan Dibata ibas pengarak-ngarakNa enggo terlaksana ibadah malam Natal ras kebaktian Natal Umum   GBKP Rg.Km 8 Padang Bulan Medan Tahun 2022 alu mehuli.

Ibas laporen pertanggung jawaben enda ikut isehken kami :

1.   Susunan Kepanitiaan Natal Umum GBKP KM 8 Tahun 2022

2.   Persiapan Acara

3.   Perdalanen kebaktian / Ibadah Malam (Natal 24 Desember 2022)

4.   Perdalanen Kebaktian Natal (25 Desember 2022)

5.   Aksi Natal

6.   Rincian pemasukan Ras Pengeluaran

7.   Lampiran Kegiatan Aksi Sosial Natal

Ibas kesempaten enda, kami Panitia ngataken bujur man BPMR KM.8 si enggo mempercayaken ras ngendesken dahin enda man Panitia, bagepe la kami lupa ngataken Bujur Man kerina kordinator seksi ras pe anggota-anggotana. Man kerina anak PERMATA ras terpuk terpuk siterlibat ibas pelaksanaan Natal Enda.

Ibas kesempaten enda pe Panitia Natal mindo maaf man bandu kerina perpulungen ibas kerina kekurangen kami, subuk ias pengerana bagepe pengalo-ngalo kami sila bagi ukurndu. Kerina enda labo isengaja kami, entah pe mekarus kami. Selaku manusia kami sadar melala kekurangen kami ibas mempersiapken/ngaturken perdalenen kebaktian Malam Natal Runggunta enda.

Dibata tetap simasu-masu ras kejuah-juahen man banta kerina. Bujur ras Mejuah juah

Download Pdf

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

A. Saran / Usul

1. Untuk Panitia yang akan datang, mohon kepada setiap seksi mempersiapkan program masing-masing sebelum dipaparkan dalam rapat.

2. Untuk setiap perangkat acara mohon jangan ada mengambil kegiatan didalam kepanitian Natal, agar bisa lebih Fokus pada saat acara berlangsung

B. Kesimpulan

1. Perayaan tahun ini dapat berjalan dengan baik dan dapat kita nikmati bersama. Semuanya adalah berkat kerja keras semua Panitia dan jemaat GBKP KM 8 serta dukungan dari Majelis Runggun yang telah mendukung baik dari segi moril maupun materiil.

2. Sisa dana natal yang ada akan diserahkan ke Majelis Runggun GBKP KM 8 Padang Bulan Medan.

Demikianlah laporan ini kami sampaikan, kami menyadari bahwa masih banyak kekurangan di sana-sini. Dan jika ada yang tidak sesuai dengan kenyataan atau salah dalam laporan ataupun penulisannya, kami mohon maaf. Untuk itulah kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun, guna lebih baiknya laporan maupun pelaksanaan perayaan natal dan tahun baru di GBKP RUNGGUN KM 8 pada tahun-tahun yang akan datang. Tuhan memberkati.